| Kezdőlap | Hogy működik? | Kapcsolat | Ügyfélkapu |


HAMAROSAN INDUL LEGÚJABB TERMÉKÜNK A HANGÜZENŐ!
Hamarosan útjára indul a VNM Automata Hangüzenő (Voice Broadcast) szolgáltatása. >>>

www.hanguzeno.hu, Hogy működik a hangüzenő?, Hogy működik?

Leggyakoribb szavak az oldalon: el, most, fel, üzenet, nyomja, kampány, kérem, segítségével, Töltsd, után, Kampány, figyelmét, hívások, Ön, 0ás, interaktív, ajánlatunk, hangüzenő, számát, üdvözlő, Kft, KovácsTrade, gombot"

A hagüzenő egy gyors, interaktív, hangüzenet továbbító szolgáltatás (angolul Voice message Broadcast Sercive, VBS), melynek segítségével óránként akár 30 000 telefonszámra továbbíthatod hangüzenetedet. Kampányaidat itt, a hanguzeno.hu webes felületén készítheted el és futtathatod.

A hangüzenő használata:

1. Regisztráció
Töltsd ki regisztrációs ívünket. E-mailben küldjük el a regisztráció megerősítéséhez szükséges kódot.

2. Egyenleg feltöltése
Egyenleged banki átutalással töltheted fel.

3. Kampány létrehozása
Készítsd el kampányodat. Hangüzeneted számítógéped segítségével rögzítsd, majd töltsd fel a kampányhoz. Az üdvözlő (alapértelmezett üzenet) mellett további 8 üzenet feltöltésére van lehetőséged, melyeket ügyfeleid telefonkészülékük billentyűinek megnyomásával érhetnek el. A lehetőségeket ne felejtsd el felsorolni az üdvözlő üzenetben!

Példa:

Üdvözlő üzenet: "Üdvözlöm, Kovács János vagyok a KovácsTrade Kft ügyvezetője. Ön most egy automatikus interaktív hangüzenetet hall. Ön regisztrált kiemelt ügyfelünk, ezért szeretném felhívni figyelmét aktuális akciónkra. Ha alkalmas most az időpont, kérem nyomja meg az 1-es gombot. Ha később szeretné meghallgatni ajánlatunkat, válassza a 2-est. Ha nem érdekli ajánlatunk, nyomja meg a 3-as gombot."

#1: "A KovácsTrade Kft legújabb akciója.... Amennyiben ajánlatunk felkeltette figyelmét és most szeretne ügyintézőnkkel beszélni, nyomja meg a 0-ás gombot."

#2: "Köszönjük türelmét. Egy későbbi időpontban visszahívjuk!"

#3: "Válaszát rögzítettük. Viszont hallásra."

#0: "Azonnal kapcsoljuk ügyintézőnket. A kapcsolásáig kérem tartsa a vonalat..."

Az üzenetek feltöltése után megadhatsz egy telefonszámot, ahová az ügyfeleket kapcsolhatjuk, jelen példánkban a 0-ás gomb megnyomásakor.
Megadhatsz egy maximális költségkeretet a kampányhoz.
Add meg a hívások kezdetének és végének időpontját, az ismétlések számát (ha nem vette fel valaki, hányszor hívja újra a rendszer). Ne feledd, este kilenc után már nem illik zavarni senkit!

Telefonszámok importálása
Töltsd fel a telefonszámok listáját. A lista lehet egyszerű szövegfájl, vagy akár excel táblázat is.

Kampány elindítása
Idítsd el kampányát, és ha lehetőséget adtál ügyfeleidnek az ügyintéző kapcsolására, gondoskodj a hívások zavartalan fogadásáról!

Statisztikák
Már a kampány futása közben is elemezheted a kampány adatait. Kimutatásunk a felhívott számokat, a hívás sikerességét, az ügyfél által megnyomott gobok számát tartalmazza.


     • KEZDŐLAP     • HOGY MŰKÖDIK?     • KAPCSOLAT

Copyright © VoIP Network 2008        Jogi nyilatkozat | Kapcsolat